Subject: Aastaaruande esitamine ja riigilõivude muudatused
From: "Olga Kamp-Iagulli" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 17:13:09 +0200

Tere!

Käesolevaga teavitame Teid aastaaruande esitamise tähtajast ning
riigilõivude muudatustest.

Aastaaruande esitamine

Vastavalt Komisjoni määrusele (EÜ) nr 1277/2005 palume Teil esitada
Ravimiametile hiljemalt 15. veebruariks 2025 eelmise aasta kohta
digitaalselt allkirjastatud aastaaruanne registreeringu ja/või tegevusloga
kaetud lähteainete käitlemise kohta. Aruande vormi leiate manuses. Palume
saata täidetud vorm e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Riigilõivude muudatused

Alates 01.01.2025 on jõustunud olulised muudatused narkootiliste ja
psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete seaduse alusel tehtavate
toimingute riigilõivudes.

Uued riigilõivude suurused:

*	Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete lähteainete käitlemise
tegevusloa andmise või uuendamise taotluse läbivaatamine: 300 eurot
*	Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete lähteainete käitlemise
registreerimise või registreeringu muutmise taotluse läbivaatamine: 150
eurot
Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete sisseveo-
või väljaveoloa taotluse läbivaatamine: 30 eurot

Täpsema informatsiooni leiate riigilõivuseaduse § 282, § 2821 ja § 283-st:
https://www.riigiteataja.ee/akt/131122024019?leiaKehtiv

Palume Teil edaspidi arvestada taotluste esitamisel uute riigilõivude
suurustega.

Kui Teil on küsimusi, palun võtke meiega ühendust.

Heade soovidega

Olga Kamp-Iagulli

Ravimiamet

Järelevalveosakonna inspektor ravimiohutuse,

narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning

nende lähteainete järelevalve alal

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Paldiski mnt 81

10614 Tallinn

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.